Reklamační oddělení
Pár jednoduchých kroků jak vyřídit reklamaci.
1. Kontaktujte nás : Kontaktujte našeho reklamačního technika p.Teper +420 733 300 046 po-pá 9-16h. Ten se Vám pokusí poradit a případně závadu vyřešit. Pokud se to nepovede postupujte dále.
2. Zabalte zboží: Zboží pečlivě zabalte např: do bublinkové folie. Do zásilky přiložte kopii nákupního dokladu , kontakt na Vás a adresu kam vyřízenou reklamaci budeme posílat. Na zásilku napište Reklamace
3. Poslání: Pošlete nám balík přepravní službou (například Českou poštou) na adresu "Rybářské potřeby" č.p. 317, Mošnov, 742 51 Zásilka nesmí být zaslána na dobírku. V takovém případě ji nemůžeme příjmout.
4. Zahájení reklamačního řízení : Ode dne kdy jsme přijali Váš balík běží reklamační lhůta 30 dnů.
5. Vyřízená reklamace : Jakmile bude reklamace vyřízená tak vás kontaktujeme a sdělíme Vám ,že budeme zásilku odesílat k Vám na adresu, kterou jste zaslali spolu s reklamací. Dopravné k Vám je zdarma.
Pokud potřebujete poradit stačí zavolat tel. : +420 733 300 046